دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

برای دریافت یک جایزه خوب عجله کنید

فرزاد هاتفی | چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۷ ق.ظ

یک سال زندگی رایگان

از ۳۱ مرداد تا ۳۱ شهریور

  • اپلیکیشن بامیلو رو دانلود کن
  • هر چیزی نیاز داری رو پیدا کن و به راحتی خرید کن
  • با هر خرید امتیاز بگیر و یک سال زندگی رایگان برنده شو


از همین امروز تا ۳۱ شهریور فرصت داردید تا در جشنواره "یک سال زندگی رایگان" اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی بامیلو شرکت کنید. فرصتی که می تواند یک سال زندگی رایگان را با استفاده از خدمات برندهای نام آشنای همراه با بامیلو، برای شما فراهم کند. با شرکت در این جشنواره ۲۰ نفر شانس برنده شدن جوایز زیر به مدت یک سال خواهند داشت:

هر ۵۰ هزار تومان خرید از اپلیکیشن بامیلو : ۵ امتیاز
برای خرید اولی ها:
  • برای اولین خریدتون در اپلیکیشن بامیلو یک کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی برای خرید های بالای ۱۲۰ هزار تومان دریافت می کنید.
  • بعد از اولین خریدتون از اپلیکیشن بامیلو یک کد ارسال رایگان برای خرید بعدیتون دریافت می کنید.
    زمان قرعه کشی:
    قرعه کشی ۲۰ برنده خوش شانس جشنواره "یک سال زندگی رایگان" به صورت زنده در اینستاگرام بامیلو برگزار می شود که زمان آن اطلاع رسانی خواهد شد.
سئوالات متداول:
  • چطور میتونم از از امتیازم با خبر بشم؟
    برای مشاهده امتیاز های کسب شده خودتون می تونید به بخش سفارشات من در حساب کاربری خود مراجعه کنید و میزان خرید های خود در زمان برگزاری جشنواره را مشاهده کنید. هر ۵۰ هزار تومان خرید برابر با ۵ امتیاز است. همچنین پایان هر هفته یک ایمیل و پیامک حاوی امتیازی که تا آن زمان کسب کرده اید براتون ارسال میشه.
  • آیا خرید های قبلی من هم در محاسبه امتیاز در نظر گرفته می شود؟
    خیر. تنها خرید هایی که در تاریخ جشنواره انجام داده اید محاسبه می گردد.
  • من قبلا اپلیکیشن بامیلو رو داشتم، آیا میتونم در جشنواره شرکت کنم؟
    بله. شما میتونید با خرید از طریق اپلیکیشن بامیلو در جشنواره شرکت کنید. هر ۵۰ هزار تومان ۵ امتیاز محاسبه می شود.
  • میتونم هدیه ها رو جمع کنم و یکجا استفاده کنم؟
    خیر. به جز هدیه اسنپ تریپ که مربوط به سفر رایگان هست بقیه هدایا به صورت ماهیانه می بایست استفاده شوند.
  • اگر سفارش من به هر دلیلی لغو بشه امتیازم چی میشه؟
    در صورت لغو سفارش امتیاز آن سفارش کسر می شود.
  • فرزاد هاتفی