تحقیقات بازاریابی و تاثیر آن در برنامه فروش
تحقیقات بازاریابی میتواند برای یک کسبوکار مشخص کند که چه محصولات یا خدمات جدیدی ممکن است سودآور باشند و برای محصولات و خدماتی که در حال حاضر در دسترس هستند، مشخص میکند که آیا آنها توقعات و نیازهای مشتریان را برآورده میسازند یا خیر.تبلیغات در مطبوعات، مجلات، تلویزیون، بنرهای در سطح شهر، سایتهای اینترنتی، شبکههای اجتماعی (مثل فیس بوک، توئیتر)، ایمیل مارکتینگ، بهینهسازی موتورهای جستوجوگر (SEO)، کمپینهای تبلیغاتی و… عباراتی هستند که روزانه بسیاری از آنها را میشنویم و در مورد اثرگذاری هر یک در رسانههای مختلف صحبت میشود.صاحبان کسب و کارهای کوچک، با تحقیق برای یافتن پاسخ سوالات خاص، میفهمند که آیا نیازی به تغییر در طراحی بسته بندیشان یا روشهای تحویل کالا یا خدماتشان وجود دارد و آیا باید خدمات اضافی ارائه کنند یا خیر.
- ۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۹:۳۶