دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

تعریف کانکس و نیاز های اساس به آن

فرزاد هاتفی | دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ق.ظ

http://s6.uplod.ir/i/00742/vmj89ik1uk7b.jpg

کانکس ها معمولا جایگزین مناسب و سریعی برای داشتن یک محل اسکان می باشد. البته با توجه به تنوع زیاد محل اسکان برای یک فرد، کانکس های نیز امروزه انواع متفاوتی دارند، مثل کانکس های اداری، مسکونی، کارگاهی و... که در ادامه مقاله و همچنین بخش محصولات کانکس می توانید با انواع کانکس ها آشنا شوید.

شاید بسیاری از ما نیز موارد استفاده کانکس را به صورت روزمره و اغلب در سطح شهر دیده باشیم، کانکس هایی مثل کانکس پلیس و کانکس کارگاهی و کانکس های نگهداری تجهیزات از موارد پر کاربردی که در سطح شهر دیده ایم. کانکس با توجه به کاربری های گوناگونی که پیدا نموده است بیشتر به عنوان یک سازه ویا سرپناه موقت یا انباری برای وسایل کارگاهی نگریسته می شود. در کشور های آمریکای شمالی و کشور های اروپایی با توجه به فرهنگ حاکم در این سرزمین ها و استفاده کانکس به صورت بلند مدت وهمچنین بهینه از این گونه خانه ها دقیقا به عنوان یک خانه پایدار استفاده می گردد.با گسترده شدن استفاده از ابزار آلات آماده و پیکیج های آماده در صنعت های مختلف در جهان، و بعد از استفاده از کانتینتر های فرسوده به جای محل اسکان توسط تعدادی از به اصطلاح کارتون خواب ها در دنیا، متخصصان را بر این داشت که کانکس سازی را گسترش و ارزان تر ادامه دهند.

انواع پوشش کانکس

پوشش سقف کانکس چوبی: پانل ها و قطعات چوب طبیعی و عایق بندی کامل و قسمت داخلی متناسب با نوع پوشش داخلی یو پی وی سی یا ام دی اف.
پوشش کف کانکـس چوبـی:کف سازی بـا تـخته خارجی با ضخامت مناسب و استاندارد و پوشش کف بـا ورق های مشمع یا طرح پارکت با استفاده از قرنیـز هماهنگ با نمای کفپوش .

تاسیسات داخلی و خارجی کانکس : تاسیسات برقی (ورودی برق به کانکس ،سیم کشی رو کار ،کلید و پریز ،فیوزمینیاتوری ،روشنایی سر درب ،تجهیزات روشنایی داخلی ، ارتباطات مخابراتی با پوشش داکت یو پی وی سی و لوله کشی و

 خصوصیات مفید کانکس ترافیکی این می باشد که فضای بیشتری به کاربران کانکس می دهد لذا برای خریداران کانکسی که جابجایی کم و یا مسیر طولانی ندارد عرض ترافیکی بسیار مفید بوده است.حتی امروزه کانکس های مسکونی نیز ساخته شده است و در بسیاری از ویلا ها و زمین های که نیاز به یک محل اسکان دارند و همچنین فرصت کافی برای ساخت یک بنا را نداریم، و همچنین نمی خواهیم هزینه ی زیادی برای ساخت بنا اختصاص دهیم، می توانیم از کانکس های مسکونی استفاده نماییم.

کانکس با عرض بیش از 3.50 متر ( 4 و 4.50 متر)بصورت حمل با اسکورت می باشد که هزینه  حمل آن نیز بالاتر است همچنین  برای کانکسهای با عرض 5 و 6 الی بیشتر این نوع کانکسها را ما بگونه ای می سازیم انتخاب متریال کانکس است.

متریال بسته به هزینه شرایط آب و هوای محل و عوامل دیگر متغییر است، بسته به نیاز و آب و هوای محل نصب متریال را انتخاب کنید البته در این امر نیز می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید که بصورت چند قسمتی ( چند قلو) می باشند که هر قسمت بصورت یک محموله واحد حمل میگردد و سپس در محل نصب می شود.با نگاهی دگر به مسئله خوب بودن مواد مصرفی مواردی چون ازبین رفتن زود هنگام اتاقک و یا آسیب دیدن کاربر پیش نخواهد آمد و یا به کمترین اندازه خود خواهد رسید . موادی که در تولید یک کانکس به کار می روند را می توان درب و پنجره ، چرخ در صورت نیاز ، لوله کشی در صورت نیاز و ... نامید که در بخش مشخصات فنی کانکس ها می توانید به طور کامل با تمامی قطعات به کار رفته در صنعت کانکس سازی آشنا شوید.

  • فرزاد هاتفی

کانکس