دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

ریکاوری و بازیابی اطلاعات از هارد دیسک و مموری کارت

فرزاد هاتفی | يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۵ ب.ظ
http://www.sarzamindownload.com/upload_chs1/image/93/02/Cloud_Storage.jpg
اطلاعاتی که بر روی کامپیوتر توسط عواملی مانند صدمات سخت افزاری، پاک کردن و فرمت کردن از بین می روند، لزوماً غیر قابل دسترس محسوب نمی شوند. غیر قابل دسترس بودن اطلاعات بدین معناست که سیستم عامل دیگر به آنها دسترسی ندارد.تحقیقات نشان می دهند که صدمات سخت افزاری با ۴۴% بیشترین سهم را در پاک شدن و گم شدن اطلاعات دارند. سایر علتها به ترتیب عبارتند از: ۳۲% به کار گیری فرامین اشتباه توسط کاربر، ۱۴% خطاهای برنامه و ۷% ویروس های کامپیوتری.
  • فرزاد هاتفی

اقایان و نکاتی پیرامون بحث خوشتیپی

فرزاد هاتفی | پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۳ ب.ظ

http://gallery.avazak.ir/albums/userpics/10001/normal_Avazak_ir-Boy122.jpg

درواقع یقه اسکی هرگز از کمد های زمستانی خارج نشده اما امسال به یک استایل تبدیل شده است. کلید موفقیت این استایل لایه بندی کردن است، از روی یقه اسکی خود یک پیراهن یا یک ژاکت پوشیده و روی آن کت بپوشید.  شلوار چرم  این سبک شلوار نیازی به توضیح ندارد و امسال هم مثل همیشه از بهترین های زمستان است و در کار تمام طراحان استفاده شده است.

  • فرزاد هاتفی

زیارت مکه و مکان های مذهبی چه تاثیری بر احساس و فطرت انسان دارد

فرزاد هاتفی | چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷ ب.ظ

http://hajnews.ir/Portals/0/News/Mecca-tebyan-zn.ir%20(13).jpg

امروزه، با همه تغییر و تحولات و نوآوریها و ابتکارات در عرصه رفیع علم و تجربه که از گذرگاه پر پیچ و خم تاریخ بشریت حاصل شده است، انسان متمدن به همان اصلی پی برده است که مکاتب آسمانی از دیرباز به آن حکم میراندند و آن نیاز جدی آدمی است به دعا، که بهگفته «آلکسیسکارل»، همانند نیازانسان بهاکسیژن و آب مورد توجه جدی است. او میگوید: نیاز به حس مذهبی و عرفانی را میتوان نظیر نیاز به اکسیژن دانست و نیایش نیز شباهتی با عمل دستگاه تنفس دارد که روان انسان را به قلمرو مألوف و جایگاه اصلی اش، همچون یک فعالیت زیستی خاص وجود پیوند میدهد. به بیان دیگر نیایش به عنوان یک عمل طبیعی بدنی و روانی برای رشد نهایی ما ضروری مینماید و نباید آن را عملی فقط درخور ضعفا و فقرا به حساب آورد.

  • فرزاد هاتفی

نگاهی به آداب و تاثیرات در سفر به خانه خدا

فرزاد هاتفی | چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ب.ظ


http://labbaik.ir/news/News_46deb764-9087-4f56-a41f-9f5dece409a5.jpg.zhr

سفر معنوی حج, از جهاتی شبیه سفر مرگ و ورود بر بساط قرب خداوند است.
در آوردن لباس معمول و پوشیدن دو قطعه ساده لباس سفید و دور کردن زیور ها و تعلقات و دلبستگی و جدا شدن از خانواده و فامیل و همه عزیزان, یادآور سفر مرگ و لقاء الله است. در واقع قطع امید از بازگشت به معنای قطع رابطه با دلبستگی ها و وابستگی ها و اموری است که انسان را اسیر و گرفتار خود می سازد و بال پرواز و عروج معنوی و روحی او را می شکند.

  • فرزاد هاتفی

راه حل های مقاوم ساختمانی با ساختمان های پیش ساخته

فرزاد هاتفی | چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ق.ظ

http://www.exir-co.com/admin/imgs/1286283959.-trailer1.jpg

امروزه با توجه به نیاز روز افزون جامعه به ساختمان و مسکن وضرورت استفاده از روش ها و مصالح جدید، به منظور افزایش سرعت ساخت،استفاده از ساندویچ پانلها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. از جمله مزایای استفاده از ساندویچ پانل‌ها جهت اجرای ساختمان‌های پیش ساخته، دیوارهای ساخته شده از ساندویچ پانل ها در مقایسه با دیگر مصالح، بسیار سبکتر می باشد که زیان های ناشی از حوادث طبیعی مانند زلزله را کاهش داده و صدمات ناشی از وزن زیاد ساختمان را به حداقل می‌رساند.مقاومت در برابر زلزله  در مناطق زلزله­ خیز مانند ایران، یکی از پارامترهای مهم در ساختمان­سازی کاهش وزن ساختمان است. چرا که نیروهای زلزله با وزن ساختمان نسبت مستقیم دارد. بنابراین تکنولوژی انتخاب شده باید دارای جهت­گیری کاهش وزن باشد.گروه صنعتی ویلامون با تولید قطعات پیش ساخته مدولار به صورت Finish گامی بلند در زمینه کاهش بارهای مرده ساختمان برداشته است و میتوان گفت بخش کثیری از وزن ساختمانهای تولیدی ویلامون را استراکچر باربر تشکیل داده است.

  • فرزاد هاتفی

بررسی ساندویچ پنل ها و ساختمان های پیش ساخته

فرزاد هاتفی | چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ق.ظ
اگر تکنولوژی ساختمان را به معنی وارد شدن صنعت در ساختمان¬سازی بگیریم، از حدود سال47 تکنولوژی ساختمان وارد ایران شد
صنعت ساختمان و پروژه های عمرانی به گواهی آمار و ارقام، از لحاظ سرمایه و حجم نیروی انسانی درگیر، بزرگترین صنعت در کشور می باشد. رشد سریع جمعیت و افزایش تقاضا، نیاز به کاهش زمان تحویل پروژه¬های عمرانی و کاهش زمان برگشت سرمایة سرمایه گذاران و عواملی از این قبیل باعث شده اند تا ضرورت ایجاد تحول در شیوه های سنتی صنعت ساختمان روزبه روز بیشتر شود.
  • فرزاد هاتفی

خانم ها در هنگام خرید کیف به چه نکاتی توجه می کنند

فرزاد هاتفی | يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸ ب.ظ


http://flashkhor.com/shop/wp-content/uploads/2014/01/hdgG_02071.jpg

خانم‌های بلند‌قد می‌توانند از انواع کیف‌ها استفاده کنند، اما اگر ریز اندام و قد کوتاه هستید بهتر است از کیف‌های کوچک‌تر و جمع و جورتر استفاده کنید.  کیف‌های پارچه‌ای بیشتر برای محیط‌های غیررسمی کاربرد دارد، اما اگر می‌خواهید برای شرکت درمهمانی‌های رسمی کیفی تهیه کنید بهترین گزینه می‌تواند یک کیف کوچک چرمی به رنگ مشکی یا قهوه‌ای باشد.  هماهنگی رنگ بین کیف و کفش می‌تواند تأثیر زیادی در شکل ظاهری شما داشته باشد.

  • فرزاد هاتفی

انواع کانکس ها و پیش ساخته های ساختمانی در صنعت

فرزاد هاتفی | يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ق.ظ

ساختمان پیش ساخته ویلایی


عموماً خانه های مذکور به چند صورت ساختمان‌های پیش ساخته  بتنی ، فلزی ،چوبی و … موجود هستند که هر یک دارای مزیت‌ها و معایب خاص بوده که بر اساس مقتضیات مکانی و شرایط جغرافیایی هر کشور متفاوت می‌باشد.اگر کانکس که خریداری میکنید برای کاربری دفترکار خریده میشود ، بهترین رنگ مناسب برای محیط کار رنگی است که علاوه بر انتقال احساس آرامش کمک شایانی به فعالیت های فکری داشته باشد.

  • فرزاد هاتفی