دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

تحقیقات بازاریابی و تاثیر آن در برنامه فروش

فرزاد هاتفی | پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ق.ظ

تحقیقات بازاریابی می‌تواند برای یک کسب‌وکار مشخص کند که چه محصولات یا خدمات جدیدی ممکن است سودآور باشند و برای محصولات و خدماتی که در حال حاضر در دسترس هستند، مشخص می‌کند که آیا آنها توقعات و نیازهای مشتریان را برآورده می‌سازند یا خیر.تبلیغات در مطبوعات، مجلات، تلویزیون، بنرهای در سطح شهر، سایت‌های اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی (مثل فیس بوک، توئیتر)، ایمیل مارکتینگ، بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجوگر (SEO)، کمپین‌های تبلیغاتی و… عباراتی هستند که روزانه بسیاری از آن‌ها را می‌شنویم و در مورد اثرگذاری هر یک در رسانه‌های مختلف صحبت می‌شود.صاحبان کسب و کارهای کوچک، با تحقیق برای یافتن پاسخ سوالات خاص، می‌فهمند که آیا نیازی به تغییر در طراحی بسته بندی‌شان یا روش‌های تحویل کالا یا خدماتشان وجود دارد و آیا باید خدمات اضافی ارائه کنند یا خیر.

  • فرزاد هاتفی

انواع شبکه ها و نحوه چیدمان رایانه

فرزاد هاتفی | چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ

شبکه به دو یا چند کامپیوتر گفته می شود که به وسیله کابل یا خطوط تلفن به هم متصل شده و قادر به ارتباط با یکدیگر و استفاده از منابع* یکدیگر مثل داده ها ، برنامه ها و سایر منابع سخت افزاری مثل چاپگر می باشد. تا یک دهه پیش دلایل اصلی برای اتصال کامپیوترها این بود که چند کامپیوتر ارزان قیمت با حداقل امکانات بتوانند از یک کامپیوتر پر قدرت مرکزی خدمات دهنده به طور مشترک بهره گیرند و همه کامپیوترها بتوانند از یک چاپگر مرکزی استفاده کنند و همچنین همگی از یک نسخه نرم افزار گران قیمت که در کامپیوتر مرکزی وجود داشت به طور اشتراکی بهره گیرند و لذا هدف اصلی، اشتراک در منابع و صرفه جویی در هزینه بود.

  • فرزاد هاتفی

آشنایی با انواع روترها در شبکه های کامپیوتری

فرزاد هاتفی | سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ
راهنمای خرید سوئیچ شبکه

اینترنت یکی از بزرگترین پیشرفتهای صنعت ارتباطات در قرن بیستم می باشد. اینترنت به افراد اجازه می دهد تا در طی چند ثانیه برای هم Email بفرستند و مطالب مختلف را در سایتهای مختلف بخوانند. ما به دیدن قسمتهای مختلف اینترنت مانند صفحه های وب، پیامهای Email و فایلهای download ی که اینترنت را به یک رسانه پویا تبدیل کرده اند عادت کرده ایم. اما هیچ یک از اینها هرگز به کامپیوتر شما نمی رسند مگر به کمک قطعه ای که حتی ممکن است شما هیچگاه آن را ندیده باشید. در حقیقت اکثر مردم هرگز رو در ماشین با تکنولوژیی که به صورت عمده موجب وجود اینترنت است نایستاده اند.
  • فرزاد هاتفی

مقاله استراتژی مشاوره و طراحی شبکه

فرزاد هاتفی | شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸ ب.ظ


استفاده از شبکه های کامپیوتری در چندین سال اخیر رشد و به موازات آن سازمان ها و موسسات متعددی اقدام به برپاسازی شبکه نموده اند. هر شبکه کامپیوتری می بایست با توجه به شرایط و سیاست های هر سازمان ، طراحی و در ادامه پیاده سازی گردد .شبکه ها ی کامپیوتری زیرساخت لازم برای استفاده از منابع فیزیکی و منطقی را در یک سازمان فراهم می نمایند . بدیهی است در صورتی که زیرساخت فوق به درستی طراحی نگردد، در زمان استفاده از شبکه با مشکلات متفاوتی برخورد نموده و می بایست هزینه های زیادی به منظور نگهداری و تطبیق آن با خواسته ها ی مورد نظر( جدید) ، صرف گردد ( اگر خوش شانس باشیم و مجبور نشویم که از اول همه چیز را مجددا" شروع نمائیم !) . یکی از علل اصلی در بروز اینچنین مشکلاتی ، به طراحی شبکه پس از پیاده سازی آن برمی گردد. ( در ابتدا شبکه را پیاده سازی می نمائیم و بعد سراغ طراحی می رویم ! )

  • فرزاد هاتفی