دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

نظر متخصص خون در حجامت چیست؟

فرزاد هاتفی | سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۳۵ ب.ظ
حجامت، گرفتن خون از افراد مبتلا به بیماری است که بدون نظر پزشک خطرناک و بدون اثر درمانی است. سید ضیاالدین لطیف زاده متخصص خون و سرطان با بیان این مطلب به خبرنگار گروه پزشکی ایسنا گفت: حجامت در دهه‌های گذشته به‌دلیل کمبود امکانات پزشکی برای درمان بیماریهای قلبی و ریوی به‌کار می‌رفت.

متخصص خون و سرطان در گفت و گو با خبر:

 احساس بهبودی بیماران بعد از حجامت تلقینی است نه درمانی. وی افزود: حجامت در نزد پزشکان مترادف با فسد درمانی است که خون اضافی را از رگ بیمار خارج می‌کنند. 
این متخصص خون گفت: بدن در نارسایی‌های ریوی به‌علت نبود اکسیژن باعث تحریک خون سازی در مغز استخوان می‌شود که این افزایش خون دارای مضراتی است که می‌توان با فسد درمانی این خون اضافه را از بدن خارج کرد.
 به گفته دکتر لطیف زاده، میزان سطح هموگلوبین خون 14 است که با افزایش غلظت خون این میزان تا حدود 20 افزایش می‌یابد. 
وی تصریح کرد: افزایش میزان خون در بیماریهایی همانند خونریزی معده به دلیل عدم خون‌رسانی به بافت‌های دیگر بدن در سلامت بیمار موثر است ولی در بیماریهای ریوی و قلبی بیمار را با مشکل مواجه می‌کند.

 لطیف زاده با بیان اینکه فسد درمانی برخلاف حجامت، آکادمیک و علمی است، گفت: افزایش خون سازی در بدن دو علت عمده اولیه و ثانویه دارد که دلایل اولیه خون سازی بیش از حد در مغز استخوان بدون داشتن زمینه قبلی بروز می‌کند که این دسته افراد در دسته‌ی بیماران سرطانی و قابل درمان و دارای عوارض طولانی‌مدت هستند. 

وی در راس علل ثانویه افزایش خون بیماری‌های بیماریهای قلبی و ریوی دانست و افزود: پزشک با تشخیص این دلایل با روش فسددرمانی خون را از رگ به مقدار 350 تا 750 سی سی خارج و وارد کیسه‌های حاوی مواد ضدانعقاد می‌کنند.

 این دکتر و متخصص خون معتبر حجامت از طریق جراحت :

بر روی پوست در پشت افراد را بدون اثر درمانی توصیف کرد و اظهار داشت: شیوه‌های رایج حجامت بدون نظر پزشک در مکانهای مختلف امکان ابتلا به بیماریهای نظیر هپاتیت و ایدز را افزایش می‌دهد و این احساس بهبودی افراد بعد از حجامت ناشی از تلقین است نه درمان.

 دکتر لطیف‌زاده با تاکید بر فسد درمانی اظهار داشت: افراد برای درمان هر بیماری ناعلاج به مراکز حجامت بدون نظر پزشک رجوع نکنند و درمان بیماریهای که طی آن خون از بدن خارج می‌شود، فقط از طریق فسددرمانی و تحت نظر پزشک و در مراکز معتبر پزشکی انجام شد. 
  • فرزاد هاتفی

سلامتی