دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

تنها با چند دقیقه وقت از شر حشرات با توری راحت شوید

فرزاد هاتفی | سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰۶:۲۶ ب.ظ

فصل تابستان با همه ی جذابیت ها و میوه های خوش رنگ و لعابش از راه رسیده است! در هر سن و سال و هر قشری که باشیم نمی توانید از جریان هوای خنک دم صبح و نسیم ملایم آخر شب های تابستانی دست برداریم اما باز گذاشتن پنجره ها در ساعاتی اولیه روز و انتهای شب در تابستان ها مشکلات بسیاری را نیز با خود همراه دارد مشکلاتی نظیر ورود حشرات موذی که تمام آرامش و لذت این فصل دوست داشتنی را از بین می برد. اما راه کار ساده ای برای حل این معضل وجود دارد، آن هم استفاده از توری پنجره هاست! با ما همراه باشید تا نمونه های متنوع آن را با هم بررسی کنیم.


انتخاب توری مناسب برای فضاهای داخلی
پیش از هر چیز باید توجه داشته باشید که برای کدام فضا توری نصب می کنید به طور مثال برای فضایی مانند پنجره های سرویس های بهداشتی و حمام نیاز است که طوری متحرک باشد چرا که توری ها همان طور که مانع از نفوذ حشرات می شوند مانع از خروج آن ها هم می شوند! بنابراین در چنین فضاهای مربوطی که برای تکثیر حشرات بستر مناسبی است حتما باید از توری های متحرک استفاده کرد.

 اما باز شدن پنجره ها ، دغدغه هایی را هم به همراه دارد مثل ورود حشرات مزاحم به داخل منزل. حشرات مزاحمی که به محض باز کردن پنجره به داخل منزل آمده و آسایش را بر هم می زنند. برخی از افراد برای جلوگیری از ورود مگس، پشه و یا زنبور به داخل منزل همیشه پنجره ها را بسته نگاه می دارند ، در حالی که به سادگی و با نصب توری پنجره می توان برای همیشه مانع ورود حشرات مزاحم به داخل منزل شد. با نصب به موقع توری پنجره می توان در فصل تابستان ، از زیبایی ها و مواهب این فصل بیشتر استفاده نمود.

نصب توری پنجره برای همه اتاق ها و حتی سرویس های بهداشتی ضروری است. هر گونه منفذی که ممکن است راه ورود حشرات مزاحم باشد باید با توری پوشانده شود.برای نصب توری روی پنجره ها باید انواع توری را بشناسید و بهترین نوع توری با توجه به جنس پنجره را انتخاب کنید.

نصب توری پنجره عالی

توری گالوانیزه یکی از  انتخاب ها برای نصب توری پنجره است این نوع از توری در برابر خوردگی بسیار مقاوم است. جنس توری محکم و با دوام بوده و عمر بالایی دارد. توری گالوانیزه قابل شستشوست و در مقابل تغییرات دمایی مقاومت خوبی دارد.

توری درب و پنجره آلومینیوم

نوع توری دیگری که برای درب و پنجره کاربرد فراوانی دارد ، توری های آلومینیومی است . این توری ها ضد زنگ بوده و انعطاف زیادی دارد. برش دادن و کار با توری در حین ساخت بسیار ساده است و علاوه بر آن وزن کمی دارد . توری آلومینیوم قابل شستشو بوده و دید قابل قبولی را نیز برای افراد فراهم می کند .

در ویدیوی زیر نوع متفاوتی از توری های پنجره را معرفی می کنیم تا با بهترین نوع توری موجود در بازار آشنا شوید.پس ویدیوی زیر را هرگز از دست ندهید!!                                 

توری پنجره فایبر گلاس

توری های فایبرگلاس که به توری پشه ای نیز معروف هستند ، از نظر اقتصادی با توجه به کیفیتی که دارند کاملا به صرفه می باشند. توری فایبرگلاس در مقابل نور خورشید و حرارت بالا مقاوم بوده و طول عمر زیادی دارد. در هنگام نصب توری پنجره توجه داشته باشید که امکان انتخاب رنگ با توجه به سلیقه و متریال بنا وجود دارد.
برای نصب توری با توجه جنس قاب پنجره و نیاز مشتری می توان از انواع مختلف توری استفاده کرد . و علاوه بر آن انواع توری ثابت، ریلی و یا لولایی نیز برای پنجره ها در نظر گرفته می شود.

توری ثابت برای پنجره ها

قاب توری با پروفیل upvc و کاملا گالوانیزه و تقویت شده می باشد. در صورت درخواست مشتری می توان توری ثابت را با قاب های آلومینیومی ضد زنگ زدگی کار کرد که استحکام قابل قبولی دارند.

توری لولایی برای درب ها

توری های لولایی در دو نوع توری لولایی آلومینیوم و توری لولایی upvc ساخته می شوند ، که تفاوت در متریال قاب است و نصب توری پنجره و درب در هر دو نوع یکسان صورت می گیرد. اغلب توری های لولایی برای درب ورودی در نظر گرفته می شود و برای پنجره ها کاربرد ندارد.

انتخاب جنس توری پنجره

امروزه توری های ویژه ای به بازار آمده است که از نوع خاصی الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود این توری ها ضد گرد و غبار هستند و دید به منظره ی اطراف را مختل نمی کند. این توری ها به انواع مختلف در بازار مانند توری رولی و یا پلیسه موجود می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده و به دلیل نازک بودن فریم آن ها کاملا با پنجره هماهنگ می شود و ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نمی کند همچنین جلوی دید و نور را هم نمی گیرد.

  • فرزاد هاتفی