دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

برای خرید یک ساعت دیواری به دیزاین توجه کنید

فرزاد هاتفی | يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۹ ق.ظ

نکات قابل توجه در خرید ساعت دیواری:

امروزه ساعت دیواری یکی از اساسی ترین وسایل دکوری محل کار و منزل می باشد . ساعت های دیواری طرح های مختلفی دارند مانند ساعت دیواری مدرن  ، فانتزی و ساعت دیواری تبلیغاتی .

یکی از شرایط خرید ساعت دیواری شناخت نسبی برندهای ساعت ها می باشد. به عنوان مثال فرض کنید که وارد فروشگاهی شده اید و قصد خرید ساعت دیواری دارید . قیمت ساعت با برندهای خاص کمتر از قیمت واقعی ست . قبل از خرید حتما باید شرایط بررسی شود و محتاطانه عمل کرد.

شناسنامه و کاتالوگ ساعت :

بعضی از برندها دارای شناسنامه می باشند . در برخی از مواقع جهت خرید شما می توانید از فروشنده درخواست شناسنامه یا کاتالوگ این ساعت ها را داشته باشیدکه معمولا اطلاعاتی در مورد سال خاص ، کشور درخواست کننده ، تعداد قطعات تولید شده ، شماره کالیبر ، شماره مرجع و… می باشد.

خدمات پس از فروش:

داشتن اطلاعات کافی راجع به سازنده ساعت از مقوله های مهم می باشد، زیرا به شما این اطمینان خاطر داده می شود که در صورت خراب شدن قطعه ای از ساعت امکان تعمیر و یا تعویض آن قطعه وجود داشته باشد.

اندازه ساعت :

هر نوع ساعت متناسب با بخش های مختلف محیط خانه و محل کار می باشد. اولین قدم دانستن این موضوع می باشد که ساعت در کجا نصب می شود. در برخی مواقع خرید یک ساعت بزرگ پاندول دار مناسب است و در برخی موارد خرید یک ساعت مدرن کوچک.

بودجه خرید ساعت دیواری

میزان بودجه شما نقش بسیار مهمی در خرید یک ساعت می باشد. زیرا شما با توجه به بودجه خود تصمیم به خرید یک ساعت برند گران قیمت می گیرید و یا یک ساعت کوچک معمولی.

سبک ساعت :

یکی دیگر از مهم ترین شرایط خرید ساعت این است که مدل ساعت دیواری با مدل دیگر وسایل مسائل منزل یا محیط کار همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال یک ساعت تبلیغاتی مناسب با محیط منزل نیست. ساعت تبلیغاتی معمولا برای استفاده در محل کار طراحی شده اند.

انتخاب یک ساعت دیواری خیلی مهم است زیرا ساعت دیواری اولین چیزی ست که معمولا پس از بیدار شدن از خواب می بینید.

ساعت یکی از عناصر پر کاربرد و غالبا تزئینی در فضای داخلی است، با این که ساعت ها نقش مهمی در فضای داخلی ما ایفا می کنند اما بیشتر اوقات محل مناسبی برای نصب آن ها در نظر نمی گیریم، اما امروز در چیدانه راه کارهای مناسبی را برای استفاده ی بهتر ازاین عنصر پر کاربرد در دکوراسیون داخلی شما پیشنهاد می دهیم با ما همراه باشید.

نکته ی مهمی که پیش از هر چیز باید به آن به دقت کنید انتخاب یک ساعت متناسب با فضای داخلی شماست، پیش از خرید ساعت محل نصب آن را مشخص کنید و متناسب با رنگ، بافت و فرم دیوارهای خود ساعت مورد نظر خود را تهیه کنید، برای دیوارهای باریک که غالبا ستون ها می باشد از ساعت های باریک استفاده کنید و اگر دیوار شما پهن است استفاده از ساعت های کوچک برای آن اصلا مناسب نیست، اما می توانید آن را در ترکیب با قاب های دیگر نصب کنید و در فضا تعادل ایجاد کنید.

ساعت ها باید در محلی نصب شوند که از همه ی قسمت داخلی قابل مشاهده باشند برای این منظور می توانید از ساعت های سقفی استفاده کنید، این ساعت ها مکانیزم خاصی دارند و از دو طرف قابل مشاهده اند، با استفاده از آن ها همیشه زمان را در دست خود خواهید داشت.

در انتخاب ساعت برای فضاهایی مانند اتاق خواب باید بیشتر دقت کرد، اگر در خوابیدن مشکل دارید این عنصر را به کلی حذف کنید و یا از ساعت های دیجیتالی کمک بگیرید، اما اگر خواب راحتی دارید ساعت ها را در دیوارهای روبه رو یا اطرافسرویس خواب خود نصب کنید.
  • فرزاد هاتفی