دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

خرید و انتخاب جدید ترین شومیز زنانه برای این فصل

فرزاد هاتفی | سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۳۰ ب.ظ

شومیز پنبه ای زنانه

هر سال با شروع فصل پاییز مجله ها، فروشگاه ها، سایت ها و بروشورها پر می شوند از مدل ها و رنگ های مختلف لباس های پاییزه، اما چه لباسی با چه ویژگی هایی، چه جنسی و چه رنگی برای پاییز مناسب است؟ 

در این چگونه می خواهیم علاوه بر راهنمایی شما برای انتخاب لباس های پاییزی، لباس هایی را به شما پیشنهاد کنیم که نه تنها پاییز امسال، که پاییز سال های دیگر هم بتوانید از آنها استفاده کنید. و بعد از مدتی از خریدشان پشیمان نشوید.

شومیز‌ها لباس‌های راحت و شیکی هستند که رد پایشان را می‌توان در کمد لباس بیشتر دختر خانم‌های ایرانی دید. در ادامه، مدل‌های متفاوت شومیز زنانه از ساده تا مدل‌های توری و دکمه دار را نشان می‌دهیم تا مگر کمکی در انتخاب این لباس پرکاربرد به شما کرده باشیم.

 از آنجایی که شومیز لباس نسبتاً راحت و پوشیده‌ای است، به یکی از اولین انتخاب‌های دختران ایرانی برای شرکت در مراسم و مهمانی‌های خانوادگی تبدیل شده و طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. 

اما انتخاب شومیز مناسب می‌تواند یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها باشد. محدودیت در مدل و رنگ و طرح پارچه‌ها گاهی دست و پای آدم را می‌بندد.

 در ادامه ما سعی داریم مدل‌هایی به شما نشان دهیم که می‌تواند ایده‌های تازه‌ای برای انتخاب مدل شومیز جدیدتان به شما بدهد.

شومیز دخترانه با یقه مدل‌دار شاید بتوان سادگی شومیز‌های تک رنگ را با مدل‌های متفاوت یقه ترکیب کرد و به نتیجه‌ی خوشایندی رسید. از انواع یقه‌های موجود، یقه کرواتی در عین پوشیده بودن، شیک و مجلسی هم هست. خلاصه اینکه، اگر از یقه‌های ساده‌ی تکراری خسته شده‌اید، بد نیست به شومیزی با یقه‌ی کرواتی فکر کنید.


شومیز با ترکیب پارچه‌ها ترکیب پارچه‌های طرح دار، چهارخانه و راه راه با پارچه‌های ساده همواره بین دختران جوان طرفدار داشته. با ترکیب این دو نوع پارچه می‌توان تضاد رنگی خوبی ایجاد کرد. نمونه‌هایی از ترکیب پارچه‌های طرح دار و ساده را در عکس‌های زیر می‌بینیم.

شومیز با آستین مدل‌دار اگر از آستین‌های کلوش و یقه‌های چین دار توی لباس بدتان نمی‌آید، نمونه‌های زیر می‌توانند ایده‌های خوبی در این زمینه به شما بدهند. در این مورد، باید خیلی به فرم اندامتان دقت کنید. وجود پف و چین در لباس می‌تواند به چاق نشان دادن شما کمک کند. پس اگر اندام پرتری دارید در انتخاب این مدل‌ها و جای قرار دادن چین ها دقت کنید.

  • فرزاد هاتفی

لباس خواب