دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

بهترین نوع تیپ برای مردان مد روز

فرزاد هاتفی | دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴ ب.ظ
یک مرد موفق مردی است که همیشه بتواند توجه اطرافیان را به خودش جلب کند و در واقع نوع انتخاب لباسش،نشان دهنده اعتماد بنفس، شخصیت، کمال و هنر اوست. یک مرد امروزی برای رسیدن به اهدافش تمام تلاش خودش را می کند و هیچ چیزی مانع رسیدن به اهدافش نمی شود. چنین مردی شخصیتی جذاب و بیاد ماندنی دارد و با نوع لباس پوشیدنش، می تواند شیک و منحصر بفرد باشد. ظاهر او از سر تا پا، موقعیت، شخصیت و افکارش را نشان می دهد.
هیچ‌ وقت قدرت جزئیات را دست‌کم نگیرید. هماهنگی کل ظاهرتان به کنار، جزئیات هم به‌‌ همان اندازه مهم هستند. جزئیات می‌توانند نشان‌دهنده ویژگی‌های خاص شخصیتی شما باشند. جالب است که این موارد جزئی اغلب تنوع بالایی دارند. یک دستمال گردن زیبا یا یک دکمه سر دست زیبا می‌تواند حسابی حال و هوای ظاهرتان را عوض کند و خوش‌سلیقگی شما را به همه نشان بدهد. یادتان باشد جزئیات از اولین مواردی هستند که در ظاهرتان مورد‌توجه قرار می‌گیرند، پس اولین کسی باشید که به آن‌ها خوب توجه می‌کند. لباس تمام رسمی مردانه باید با قوانین مشخص و دقیقی منطبق باشد. لباس تمام رسمی جایی برای نشان دادن علاقه شخصی وهای عحیب نیست، بلکه فرم و قالب خاصی دارد: کت شلوار مشکی با پیراهنی سفید رنگ و کراوات یا پاپیون سفید رنگ. بازهم تاکید می کنیم که مشکی رنگ است. این قانونی است که در تمامی مراسم رسمی بین المللی مهم رعایت می شود.عده‌ای از مردم تصور می‌کنند که پاپیون زدن فقط مختص آقایان است. نحوه آویزان کردن درست لباس ها  همیشه شیک پوش باشید و در هنگام خرید یا انتخاب لباستان راحت باشید، باید قفسه لباس مرتب و منظمی داشته باشید که با اطلاع کامل از آنچه که دارید، تصمیم بگیرید و هم هنگام انتخاب وقت کمتری را صرف لباس‌پوشیدن بکنید.  من در اینجا راه های مناسبی برای آویزان کردن انواع لباس ها بیان می کنم:  آویزان کردن لباس ها:  در کمد لباس‌هایتان را باز کنید و با دقت به چوب‌لباسی‌های آویزان‌شده به میله اصلی کمد، نگاهی بیندازید.  آیا تنوعی در جنس و مدل آنها می‌بینید یا اینکه همه لباس‌هایتان، با هر نوع و فرمی که هستند روی چوب‌لباسی‌های فلزی و پلاستیک ارزان قیمت که معمولا همراه لباس‌های خشکشویی شده به مشتری داده می‌شوند، آویزان شده‌اند؟!  به احتمال زیاد این‌طور نیست. در کمد همه ما انواع و اقسام چوب‌لباسی‌ها شامل فلزی بدون روکش، فلزی با روکش نازک، پلاستیکی، چوبی و ترکیبی از چوب و فلز یافت می‌شود که یا خودمان آنها را خریداری کرده‌ایم یا هنگام خرید لباس، چوب‌لباسی مخصوصش همراه آن بوده است ولی موضوع اینجاست که اغلب ما معمولا موقع آویزان‌کردن لباس‌ها در کمد باوجود چوب‌لباسی‌های متنوع ، هر چوب‌لباسی خالی‌ای را که در دسترس است، برداشته و لباس را روی آن آویزان می‌کنیم؛ آن‌وقت اعتراض می‌کنیم که نمی‌دانیم چرا کت و دامن یا کت و شلوار نوی ما بعد از مدتی آویزان‌بودن داخل کمد، سرشانه‌هایش بد فرم و چین‌دار شده و دیگر شکل اولیه را روی بدن ما ندارد؛ درصورتی که مقصر اصلی خودمان هستیم زیرا انتخاب ما برای چوب‌لباسی مناسب، درست نبوده است. بله، تعجب نکنید.  واقعیت این است که خانم‌ها نیز به پاپیون علاقه دارند و آن را با لباس‌های زیادی ست می‌کنند، اما باید موقع استفاده از پاپیون مراقب بود چرا که اگر به درستی استفاده نشود و با لباس‌های‌مان هماهنگی نداشته باشد، جلوهٔ خوبی نخواهد داشت. برای استفاده از پاپیون بهتر است نکته‌های زیر را در نظر بگیرید.  برای ست کردن کراوات با بقیه لباس ها راه های زیادی وجود دارد. هم با لباس های رسمی ست می شوند هم غیر رسمی. البته مدل یقه اتان را هم باید در نظر بگیرید، چون هر مدل یقه ای به هر نوع کراواتی نمی آید. طول و عرض کراوات باید با مدل کت هماهنگ باشد. می توانید از کراوات های تک رنگ روی پیراهن های طرح دار یا برعکس استفاده کنید. انواع مختلف گره را امتحان کنید. از مدل کراوات کلاسیک گرفته تا مدل های اسپرت و مدرن. برای داشتن ظاهری رسمی تر از یک سنجاق کراوات استفاده کنید.

مدل مناسب انتخاب کنید  به گزارش والا مد، همان طور که گفتیم انتخاب اشتباه جلوه خوشایندی در ظاهر شما نخواهد داشت. قرار نیست همهٔ پاپیون‌ها براق باشند. باید جوری باشند که اندازه گردن‌تان باشند، با آن راحت باشید و یا سفتی آن باعث خارش پوست گردن‌تان نشود. در فصل‌های سرد سال می‌توانید از انواع پاپیون‌های پشمی و فلانل استفاده و در بهار و تابستان از نوع نخی آن استفاده کنید.    به اصول پایبند باشید  این طور جا افتاده است که پایپون‌ها بیشتر مجلسی هستند. در این جور مواقع پاپیون مشکی ساده و معمولی در ظاهر رسمی تأثیر به‌سزایی خواهد داشت.    انواع مختلف پاپیون را بشناسید معمولاً پاپیون‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند: آنهایی که به صورت آماده گره خورده‌اند و شما تنها با یک گیره آن را دور گردن خود می‌بندید و آنهایی که باید به صورت دستی گره زده شوند که در این صورت باید طرز گره زدن آن را هم بدانید.
یک ساعت قهوه‌ای که با رنگ کمربند ترکیبی چشم‌نواز و تضادی دلچسب ایجاد می‌کند و با کفش نیمه رسمی سرمه‌ای و خردلی کاملا به این ست‌ هارمونی جالبی می‌بخشد. پیشنهاد ما این است؛ از کنار این ساعت کاملا خاص به راحتی نگذرید. اگر کمربند خردلی انتخاب کردید ساعت با این تم جذابیت بیشتری خواهد داشت.
  • فرزاد هاتفی