دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

اگر قصد خرید میز برای تلویزیون را دارید این مطلب را بخوانید

فرزاد هاتفی | دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۴ ب.ظ

 راهنمای خرید:تلویزیون از لوازم کاربردی در دکوراسیون محسوب می شود که مخاطبین خاص و همیشگی خود را دارد، پس با وجود این جعبه جادویی به فکر جایگاهی مشابه اتاق تلویزیون، جداسازی فضا با استفاده از پارتیشن و یا آسان ترین راه؛ یعنی همان میز تلویزیون در دکوراسیون داخلی باشید، اما همین آسان ترین روش را باید با در نظر گرفتن نکاتی از قبیل طرح و دکوراسیون اتاق، سلیقه شخصی، نوع دیوار پشت تلویزیون و... انتخاب کرد، ولی راه تمام نشده است! بلکه شما باید نکات خرید را جدی بگیرید تا از نتیجه کارتان پشیمان نشوید، پس با این راهنمای خرید علاوه بر دیدن جدیدترین مدل های میزتلویزیون چکیده ای از نکات را بخوانید.

میز تلویزیون 

 جلوه ی خاصی به اتاق نشیمن می دهد و می توان آن را برجسته ترین و مهم ترین فاکتور در طراحی و دکوراسیون اتاق پذیرایی به حساب آورد . طراحی های زیبا و متنوع میزهای تلویزیون ، در طول چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. تنوع زیادی که در طرح و رنگ و قیمت این میزها وجود دارد ، محبوبیتشان را دو چندان کرده و طیف وسیعی از سلیقه ها را در بر گرفته است. 

خرید میز تلویزیون کاری راحت و آسان است مخصوصاً اگر بدانید چه مدل و چه طرحی مدنظرتان است ، در این صفحه نکاتی ساده را یادآور می شویم تا شاید در خرید میز تلویزیون کمکتان کنند.بانه دات کام باشه… وقت انتخاب و خرید. راهنمای خرید مایکروویو قیمت میز ال سی دی و ال ای دی در قیمت های متنوع و مختلف در بازار وجود دارد ، بسته به جنس و تعداد کشو اندازه ی عرضی میز و سایر عومل موثر در قیمت ، قیمت میز از صد هزار تومن شروع می شود و به پانصد هزار و شاید هم بیشتر برسد. 

به هر حال این تنوع در قیمت حسن و مزیت بزرگی برای خریداران دارد ، چرا که هر کس می تواند با توجه به بودجه ای که در دست دارد ، در محدوده ی قیمت مورد نظر خود ، میزی را انتخاب کند.


سایز میز 

سایز میز نکته ی بسیار مهمی است و فراموش نکنید که باید جزو اولین ملاکهایتان در خرید باشد ، برا ینمونه اگر تلویزیون شما 49 اینچ است ، به این معناست که اندازه ی عرضی تلویزیون ، 112 سانتیمتر است ، بنابراین شما نمی توانید میزی بخرید که عرض آن کمتر از 112 سانتیمتر باشد . ولی می توانید با توجه به مساحت در دسترس و بزرگی و مساحت مکان مورد نظر ، میز را بزرگتر از اندازه ی عرضی تلویزیون انتخاب کنید ؛ چرا که هر چه سایز تلویزیون بزرگتر باشد ، قطعاً دکوراسیونتان را هم زیباتر جلوه می دهد. در حالت کلی پیشنهاد می شود که سایز میز از هر طرف 10 سانتیمتر از اندازه ی عرضی تلویزیون بزرگتر باشد ، یعنی برای همان تلویزیون 49 اینچ ، میزی به عرض 134 سانتیمتر مناسب است و در صورت امکان و در اختیار داشتن فضا ، می توانید میزی بزرگتر انتخاب کنید تا زیباتر و چشم نوازتر جلوه کند.

رنگ بهترین میز تلویزیون

 رنگ میز ال سی دی نیز می تواند دکوراسیون منزل را تحت تاثیر قرار دهد ؛ بسیاری از افراد ترجیح می دهند که رنگ میز تلویزیونشان به رنگ منزل و یا رنگ مبلمان و کلا دکوراسیون منزل بخورد ، بنابراین شما هم هنگام خرید میز تلویزیون این مهم را فراموش نکنید ، چرا که همخوانی رنگهای مورد استفاده در طراحی و دکوراسیون داخلی منزل مهم است.

 البته نباید فضایی یکنواخت و کسل کننده درست کنید و با یکرنگ کردن منزل ، فضای منزل را بی روح و خسته کننده کنید . تکنیکهایی هستند که با استفاده از آنها می توان ترکیب رنگ قشنگی بوجود آورد؛ برای نمونه اگر رنگ کلی منزل شما سفید است و بیشتر وسایل مورد استفاده ی شما مانند ، مبلمان و پرده و کف اتاق و همه و همه سفید باشد با استفاده از زیبایی کنتراست می توانید فضای منزلتان را از یکنواختی و خسته کنندگی دربیاورید. 

اگر طراحی و دکوراسیون منزل شما به صورتی است که میز تلویزیون در کنار پرده قرار می گیرد ، پیشنهاد می شود که رنگ کیز تلویزیون را با رنگ پرده هماهنگ کنید . حتی اگر میز و کابینت آشپرخانه تان در یک خط دید قرار دارند ، توجه کنید که رنگ میز تلویزیون و رنگ کابینت، با هم هماهنگ باشند.

  • فرزاد هاتفی

میز

میز تلویزیون