دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

هتل دلتا تورنتو

فرزاد هاتفی | يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹ ق.ظ

Delta Hotels by Marriott Toronto East

تورنتو مرکز استان انتاریو و پرجمعیت‌ترین شهر کانادا است این شهر دارای اقامتگاه های فراوانی میباشد.در این مطلب شما میتوانید اطلاعاتی را درخصوص خصوصیات ، امکانات ، مزایا و معایب هتل دلتا تورنتو کسب کنید.

[aparat id=”3wOqP”]


بررسی هتل دلتا تورنتو 

هتل دلتا تورنتو که در فاصله ۲ دقیقه ای از خیابان ۴۰۱ و ۲۳ دقیقه ای از مرکز شهر تورنتو واقع گردیده،این هتل مکانی مناسب برای برگزاری مهمانانی های مجلل میباشد ،آنهایی که تمایل دارند دسترسی راحتی به بزرگراه داشته و در خارج از مرکز شهر تورنتو اقامت داشته باشند این هتل میتواند انتخاب مناسبی در تور کانادا  باشد.

تمامی ۳۷۱ اتاق این هتل دارای اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون تخت، قهوه ساز، سشوار، اتو و تخته اتو می باشد. مهمانان می توانند میان اتاق های استاندارد (تخت های دو نفره و یا کینگ) و یا سوئیت های بزرگ (تخت های کینگ، دو تلویزیون تخت و یک یخچال کوچک) یکی را انتخاب کنند. امکان ورود حیوانات هم با هزینه ای برابر با ۳۵ دلار برای هر روز وجود دارد.

رستوران هتل دلتا تورنتو

مهمانان می توانند از رستوران Sagano (برای ناهار و شام به صورت روزانه) و یا Whitesides Terrace Grill (برای صبحانه، ناهار و شام به صورت روزانه) استفاده کنند. مهمانانی که متمایل به مصرف نوشیدنی و یا وعده ای کوچک هستند می توانند به T.W.’s bar بروند. دو غذاخوری دیگر هم در فاصله ۵ دقیقه ای از هتل قرار دارند. امکان پارک در محل هم با پرداخت ۱۸ دلار در هر روز وجود دارد.هتل دلتا تورنتو 3

امکانات هتل دلتا تورنتو

امکانات هتل شامل استخر سرپوشیده همراه با آبشار، هات تاب، سونا و یک سالن بدنسازی است.شما میتوانید با دریافت و اخذ ویزای کانادا و سفر به این شهر از اقامت خود نهایت لذت را ببرید.

موقعیت هتل دلتا تورنتو نسبت به اماکن دیگر

مرکز شهر Scarborough با خودرو ۶ دقیقه از هتل فاصله دارد. جاذبه های زیادی در نزدیکی هتل قرار دارند. مرکز علمی انتاریو با خودرو ۱۱ دقیقه و باغ وحش تورنتو حدود ۲۵ دقیقه با هتل فاصله دارد. مسافرانی که با هواپیما سفر می کنند باید فاصله چند کیلومتری میان هتل و فرودگاه بین المللی Pearson (YYZ) را طی کنند.

مزایای هتل دلتا تورنتو

۱_بخش عمده نظرات در رابطه با این هتل مثبت بوده اند و مهمانان بسیار از خدمات هتل به مشتریان و محل آن رضایت داشتند. مهمانان خدمات خوبی را از سوی کارکنان مقید و مایل به خدمت رسانی هتل دریافت کردند. کارکنان به صورت مداوم تلاش می کردند تا از راحتی و رضایت مهمانان اطمینان حاصل کنند، و سریعاً به درخواست مهمانان و یا مشکلات آن ها رسیدگی می کردند. تعدادی از مهمانان نام برخی از کارکنان هتل را ذکر کرده و از خدمات آن ها قدردانی کردند.

۲_مهمانان از نزدیکی هتل به خیابان ۴۰۱ راضی بودند و عنوان کردند موقعیت هتل مناسب بوده است. مهمانان اشاره کردند که فاصله هتل و فرودگاه بین المللی Pearson و مرکز شهر تورنتو (۲۳ دقیقه) مناسب بوده است.

۳_طبق نظر مهمانان اتاق ها تمیز و راحت بودند. آن ها عنوان کردند که اتاق ها برای نیاز آن ها به اندازه کافی بزرگ بوده اند.

۴_تعدادی از مهمانان از محدوده استخر رضایت داشتند و آن را تمیز و با نگهداری مناسب عنوان کردند. استخر دارای اندازه ای مناسب بود و مهمانان از آبشار آن راضی بودند.هتل دلتا تورنتو 6

۵_نظرات دیگری هم از سوی مهمانانی ارائه شده بود که غذای رستوران هتل را دوست داشتند.شما میتوانید با انتخاب تور کانادا و سپس سفر به این کشور از اقامت خود در این هتل نهایت لذت را ببرید.

معایب هتل دلتا تورنتو

۱_با وجود آنکه نظر اکثریت مهمانان مثبت بود، برخی از شکایات معمول هم عنوان شده بود، از جمله مشکل سر و صدا. برخی از مهمانان از صداهایی که از راهرو هتل شنیده میشد (اغلب در اواخر شب و صبح زود) و همچنین صداهای دیگر اتاق ها ناراضی بودند.هتل دلتا تورنتو 7

۲_برخی از مهمانان فکر می کردند که غذای رستوران هتل، به ویژه صبحانه آن بیش از اندازه گران قیمت بوده است.

۳_در حالی که برخی از مهمانان از محدوده استخر رضایت داشتند، برخی دیگر تصور می کردند ساعاتی که استخر و آبشار آن فعال بوده محدود بوده است (ساعت های متفاوت).هتل دلتا تورنتو 8

۴_تعدادی از نظرات دیگر هم بود که مهمانان عنوان کرده بودند ۱۲ دلار روزانه به عنوان هزینه پارکینگ بیش از اندازه بوده است.

منبعhttps://nilgam.com

  • فرزاد هاتفی

سفر