دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

به کاربران سایت تان اهمیت دهید

فرزاد هاتفی | چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ق.ظ


اکثر افرادی که یک وب‌سایت دارند، گمان می‌کنند که همیشه درست‌ترین تصمیمات را برای وب‌سایت خود می‌گیرند. در صورتی که همواره اصولی برای رابط کاربری وب‌سایت‌ها وجود دارد تا صاحبان وب‌سایت‌ها بتوانند با رعایت آنها، مخاطب خود را راضی نگه دارند. در ادامه به توضیح  چند کار می‌پردازیم که باعث نفرت کاربران از وبسایت شما می‌شود و نرخ خروج از سایت را بالا می‌برد.

پخش موسیقی هنگام ورود کاربران به وب‌سایت شما
هیچ چیز آزار دهنده‌تر از این نیست که برای پیدا کردن محتوای مورد نظر خود، وارد وب‌سایت بشوید و همزمان با ورود شما یک موسیقی ناهنجار پخش شود.

صفحه ناقص “تماس با ما
برای داشتن صفحه “تماس با ما” خوب، باید طوری صفحه را طراحی کنید تا کاربر برای بدست آوردن آدرس ایمیل شما، نیازی به جست‌وجو در بالا و پایین صفحه پیدا نکند.

قرار ندادن لینک شبکه های اجتماعی
امروزه قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر باعث بوجود آمدن اعتماد بین شما و کاربرانتان می‌شود. بحث اعتماد را کنار بگذاریم، این لینک‌ها به شدت در میزان درگیری مخاطبان شما در فضای رسانه‌ای کمپانیتان، تاثیر مثبت می‌گذارد.

نداشتن نسخه موبایل
اکثر مردم در تمام نقاط دنیا از وقت هایی بیکاری خود استفاده می‌کنند و با موبایل و تبلت به سراغ وبسایت‌های خبری و تولید محتوا می‌روند.نداشتن نسخه موبایل باعث افت ترافیک شما خواهد شد.

استفاده از عکس های تکراری
استفاده از عکس بسیار مفید و تاثیر گذار هست، پس استفاده از عکس و تصویر واقعی که خود شما تولید کرده‌اید حتی برای تجربه کاربری بسیار موثر هست.

استفاده از تبلیغات پاپ آپ
یکی از منفورترین روش های کسب درآمد و تبلیغات، استفاده از پاپ اپ هست که باعث کاهش ترافیک وبسایت شما خواهد شد.

استفاده از تیتر و متنی که با هم هماهنگی محتوایی ندارند
تیتر پستی که تعیین می‌کنید در جستجو کاربران تاثیر دارد و زمانی که کاربری با تیتر شما وارد وبسایت میشوند و با متنی که با تیتر مرتبت نیست رو به رو میشود، قطعا اخرین بار است که وارد وبسایت شما شده است.

همواره موارد دیگری هستند که روی رفتار مخاطب نسبت به وب‌سایت شما تاثیر می‌گذارند و باید در نظر داشته باشید که با رعایت آنها می‌توانید شرایط بهتری برای آنها ایجاد کنید.

 

  • فرزاد هاتفی