دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

سازهای پیش ساخته و کانکس های مورد استفاده امروزی

فرزاد هاتفی | دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ق.ظ

http://s6.uplod.ir/i/00742/0be9ka6tq1v6.jpg

دو تغییر اساسی در روند تعمیر خانه تعمیر پنجره های پوسته پوسته شده و از جا در رفته و جایگزینی در ورودی با دری جدید، برای کسی که به کار فنی آشنایی ندارد کاری واقعاً طاقت فرساست ولیکن انجام این کار اثر خارق العاده ای بر روی نمای کانکس خانه شما خواهد گذاشت. فصل بهار بهترین زمان برای انجام این کارها است به خصوص وقتی که میخواهید در خانه را باز یا بسته نگه دارید.

هنگامی که میخواهید جشنی برپا کنید و محیط بیرونیویلای پیش ساختهخود را تزئین کنید و حال و هوای جشن و سرور به آن بدهید، هیچ چیزی جای لامپ های رنگی دکوری شادمانه را نمیگیرد. ایران تنها مرکزی است که فعالیت­هایی را در زمینه تقویت خارجی و داخلی سازه­ها انجام داده است.اکنون در ایران تمایل زیادی به بکارگیری و مصرف وان­های حمام و لوازم بهداشتی در کانکس وجود دارد که بخش خصوصی علاقه زیادی به فعالیت در زمینه ساخت این تجهیزات نشان می­دهد و حرکت­های نسبتاً خوبی را در این زمینه شروع کرده است.

اگر محل سکونت شما باید در مدت زمان کوتاهی جا به جا شود، شما میتوانید با استفاده از کانکس، به بهترین نتیجه برسید. زمان ساخت کانکس از دیگر مزایای کاربرد انواع کانکس میباشد زیرا زمان ساخت یک خانه با بنای سنتی قابل مقایسه با مدت زمان ساخت کانکس نمیباشد و این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید اسکانی سریع و آسان داشته باشید. همچنین اکثر تولید کنندگان کانکس ، کانکس هایی را به صورت آماده و پیش ساخته موجود دارند که این کانکسها میتواند در بسیاری از مواقع بهترین کمک را به شما در اقامت بکند.

اما به دلیل آنکه مهمترین و ارزشمندترین خصوصیت مواد مرکب استحکام  بالای آنها و مقاومت فوق­العاده ­شان در برابر خوردگی می­باشد، صرف استفاده تزئینی  از این مواد نمی­تواند بیانگر رشد و گسترش کامپوزیت­ها در صنعت ساختمان تلقی شود و این طرز نگرش به مواد مرکب هوشمندانه و کافی نیست.

کانکس ویلایی معمولا به صورت خانه های پیش ساخته ( کانکس پیش ساخته ) ساخته می شوند  که از ابعاد ۳۰ متری به بالا قابل ساخت می باشند . کانکس ویلایی به صورت ۲ طبقه ، همراه با امکاناتی نظیر : سرویس بهداشتی ، آبدارخانه ، نصب دریچه کولر ، پله و دیگر امکانات قابل ساخت و منتاژ میباشند که در هنگام خرید کانکس ویلایی به مشتریان عزیز پیشنهاد می شود اگر به فکر تدارک شام در یک شب تابستانی برای مهمانان خود هستید ، یا در یک شب پاییزی قصد کباب کردن خوراک بر روی باربیکیو را دارید، لامپ های دکوری این حال و هوا را بیشتر تقویت میکند و روح می بخشد.

خانه های پیش ساخته به نام " خانه های مدولار" نیز معروف هستند ، زیرا که به راحتی می توان آن ها را در کارخانه ساخت و به مکان مورد نظر توسط وسایل نقلیه همچون کشتی و کامیون و غیره انتقال داد ، این کار باعث کاهش هزینه مواد مورد استفاده ، نیروی انسانی و نقشه های معماری می شود.هدف اصلی در پیش سازی ساختمان این است که هزینه ها کاهش و سرعت انجام کار افزایش یابد که در این صورت دیگر نمی توان تنوع و انعطاف پذیری را در طرح ها وارد کرد و ساختمان ها بسیار یکنواخت می شوند. با توجه به همه ی این نقایص همه ی ما می دانیم که در دنیای امروزی تنها راه حل برای مشکل مسکن استفاده از پیش ساخته سازی ساختمان است.

با قرار دادن لامپ های رشته ای دکوری محیط بیرونی ویلای خود را نورانی کنید. روی میز غذاخوری شمع های جرقه دار بگذارید و در مکان های مختلف از محیطتان فانوس های زیبا قراردهید تا شبی به یادماندنی برپاکنید.


  • فرزاد هاتفی

کانکس