دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

نکات مهمی در خرید و استفاده از کراوات

فرزاد هاتفی | يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ق.ظ

http://s6.uplod.ir/i/00741/oe7e01wlpt5h.jpg


شـاید بـرای شـما اتفاق افتاده باشد که دوستتان را دیده باشید که پیراهنی صورتی به‌تن کرده و توسط اطرافیان مورد تحسـین، تـمجـید و تـوجه فـراوان قـرار گرفته باشد. هر لباسی که میپوشیم در جای خود یک تاثیر و خاصیتی دارند به نظر شما کراوات بجز احساس خفگی در انسان خاصیت دیگری میتواند داشته باشد

اگر برای اینکه دو طرف یقه به یکدیگر برسد و کاملا بسته شود از کراوات استفاده میشود این کار کاملا غیر ضروری است ،زیرا با دکمه نیز میتوان این کار را انجام داد.شما نیز به تبـع او تصـمیـم گرفتـیـد کـه پیراهنی به‌همان رنگ تهیـه کـرده و بـر تن کنید اما بعد از این کار مورد تمسخر و ریشخـنـد دیـگــران قــرار گرفته و همان نگاه‌های پیشین نیز از شما برگردانـده شـد و در نتیجه آنها را از تن درآورده و لباس‌های مشکی، آبی و خاکستری قبلی خود را پوشیدید.آستر و تودوزی کراوات را که باعث ایجاد فرم و حجم کراوات می شود، بررسی کنید. کراوات باید تا پایین و نوک انتهایی خود آستردوزی شده باشد و ترجیحا از موادی تهیه شده باشد که درصد بالایی پشم دارد.
یک پیراهن سفید رنگ، برای کراوات هایی که رنگ تند یا طرح چشمگیر و برجسته ای دارند، زمینه خوبی است.یادتان باشد که رنگ پس زمینه کراوات باید با پیراهن و کت شما هماهنگ باشد یا آن را تکمیل کند. انتهای باریک آن باید به شکل مربع در پشت وسط انتهای پهن کراوات قرار بگیرد. کراواتی که به این شکل آویزان می شود، به خوبی بر روی سینه شما قرار می گیرد. از خریدن کراواتهایی که هنگام قرار دادن دور دوست، پیچ می خورد خودداری کنید.

انتخاب رنگ کراوات: پیراهن آبی کم رنگ تقریبا با هر رنگ کراواتی خوب به نظر می رسد. می توانید آن را با یک کراوات زرد یا طلایی امتحان کنید. برای ایجاد ظاهر تک رنگ، می توانید یک پیراهن تک رنگ روشن را با یک کراوات تیره به همان رنگ بپوشید، مثلا پیراهن زرشکی روشن با یک کراوات زرشکی تیره.گر یک تک کت ساده خوش دوخت، در طیف سورمه ای و خاکستری داشته باشید که به قالب تنتان می آید، در واقع چندین دست لباس دارید! این تک کت را می توانید با پیراهن های ساده مردانه، پیراهن های طرح دار و حتی جلیقه و شال و..بیاراید و هر بار ظاهری متفاوت را ایجاد می کند.اگر بخواهیم در مورد گره کراوات صحبت کنیم، اول باید دایره المعارف گره های کراوات را مرور کنیم. با کراواتی با طول معمولی و استاندارد، حدوداً 85 نوع گره می توان زد که معروف ترین آنها گره "چهار-در-دست" (Four-in-hand knot) است که به گره ساده یا گره دانش آموزی نیز معروف است و امروزه بیش از گره های دیگر محبوبیت دارد و استفاده می شود.کراوات را روی دست خود قلاب کنید یا آویزان کنید.مان طور که در تصویر می بینید، کت و شلوارهایی در طیف خاکستری- دودی- قهوه ای انتخاب مناسبی برای مردانی است که می خواهند تیپ های روزمره شان در محل کار و ملاقات با دوستان، برازنده و در عین حال راحت باشد. این طیف رنگی به دلیل خنثی بودن، قابلیت بالایی در ست شدن دارد.داشته باشید در کل چهار گره  "ویندزور"، "نیمه ویندزور"، "پرات" و "چهار-در-دست" گره های کلاسیکی هستند که اغلب استفاده می شوند.

  • فرزاد هاتفی

پوشاک

کراوات