دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

معرفی بهترین مدل های فلش hp

فرزاد هاتفی | يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۳۹ ب.ظ



http://img6a.flixcart.com/image/pendrive/utility-pendrive/d/c/b/hp-v150w-400x400-imae5ysqsfujwkxa.jpeg


بالاخره با آمدن ابزاری به نام flash drive، تقریبا مشکلات انتقال اطلاعات برای همیشه بر طرف شد. مهمترین برتری فلش ها نسبت به cd یا dvd، امکان تبادل همیشگی اطلاعات بود، یعنی بدون محدودیت در تعداد دفعات نقل و انتقالات. به بیان ساده تر: "فلش مموری یک بار برای همیشه" نکته مهم دیگر، ابعاد کوچک این ابزار است. یک فلش معمولی به اندازه انگشت انسان بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. ضمن این که امنیت انتقال اطلاعات در فلش مموری بسیار بالاتر از cd وdvd بوده و دیگر از خط وخش هم خبری نیست.

معرفی فلش مموری های ضد آب سری HP v150w

شرکت پی ان وای تکنولوژی، کارخانه شناخته شده و فعال در ساخت محصولات یو اس بی و حافظه های ذخیره سازی، سری جدید و جمع و جور از فلش های اچ پی با عنوان سری v150w را به بازار معرفی کرد. این سری جدید به شما یک روش راحت و بسیار آسان برای انتقال، اشتراک و ذخیره سازی اطلاعاتتان از قبیل تصاویر، آهنگ ها، فیلم ها و چیزهای دیگر می دهد. 
فلش مموری اچ پی V220W - 16GB ﴿ Flash Memory HP V220W - 16GB ﴾ :مدل جدید فلش درایورهای قدرتمند شرکت اچ پی می باشد که در ظرفیت های مختلف و متنوعی عرضه شده و کاربران بر اساس نیاز خود می توانند فلش مورد نظر را خریداری کنند. زمانیکه شما آن را حمل می کنید و یا در حال ذخیره کردن هستید هیچ وزن اضافه ای را برای شما ندارد و فضای خاصی را اشغال نمی کند. این مدل به شما ثابت خواهد کرد که بهترین لوازم جانبی که برای ذخیره اطلاعات نیاز دارید را به شما می دهد و شما را پیشرو در زندگی دیجیتالی نگه می دارد.

شرکت HP بعنوان یکی از پیشکسوتان تولید انواع حافظه مموری، امروز اقدام به معرفی فلش مموری v210w کرد. این فلش دارای رابط USB 2.0 است که امروزه این رابط برای دریافت و انتقال اطلاعات دیگر کافی نیست و حتی USB 3.0 هم جواب کرده! از نوع اتصال این فلش مموری که بگذریم، به طراحی مناسب آن می رسیم. فلش مموری مذکور با بدنه فلزی ، ابعاد 4.5x12.1x40 میلیمتر و وزن 6.2 گرم ، بخوبی در دل کاربر جای خواهد گرفت. همچنین این فلش درپوش محافظ ندارد تا بدین ترتیب نگرانی درباره گم شدن آن از بین رود، ولی درعوض دارای گیره ی فلزی محکمی است که به راحتی بر لبه ی کاغذ، جیب، کتاب، پوشه و غیره متصل میشود و خطر گم شدن فلش hp تا حدی کم می شود ولی از بین نمی رود.     متاسفانه فلش مموری v210w بدلیل استفاده بدنه فلزی، براحتی در برابر هرگونه لکه و خش از خود ضعف نشان می دهد و برجای می گذارد.  این فلش مموری با سیستم عامل Windows و MAC سازگار بوده و براحتی و بدون هیچ گونه آپدیت و نرم افزار اضافی، توسط سیستم شناخته می شود. فلش مموری یاد شده در حجم های 4GB تا 128GB و با رنگ نقره ای تولید می شود که البته مدلی که تازه معرفی شده، مدل 128GB است و مدل های با حجم کمتر در گذشته معرفی شده بودند. با سیستم عامل های Windows 8 ، Windows 7 و Mac OS 10.3 و بالاتر سازگاری کامل داشته و همچنین دو سال گارانتی شامل حال این محصول است.  
فلش مموری اچ پی HP V245O - 16GB  مدل جدید فلش درایورهای قدرتمند شرکت اچ پی می باشد که در ظرفیت های مختلف و متنوعی عرضه شده و کاربران بر اساس نیاز خود می توانند فلش مورد نظر را خریداری کنند. زمانیکه شما آن را حمل می کنید و یا در حال ذخیره کردن هستید هیچ وزن اضافه ای را برای شما ندارد و فضای خاصی را اشغال نمی کند. این مدل به شما ثابت خواهد کرد که بهترین لوازم جانبی که برای ذخیره اطلاعات نیاز دارید را به شما می دهد و شما را پیشرو در زندگی دیجیتالی نگه می دارد.

فلش جدید با قابلیت های زیاد و در اندازه کوچک با نام HP v160 توسط شرکت PNY معرفی شده است . می توانید از این فلش کوچک برای ذخیره اطلاعاتتان استفاده کنید و به راحتی اطلاعات دیجیتالی و باارزش خود اعم از عکس ، فیلم ، موسیقی و … را ذخیره با خود حمل کنید .

فلش مموری ها، یکی از متداول ترین نوع حافظه های قابل برداشتن هستند در دستگاه های کوچک مثل دوربین های عکاسی دیجیتال، رایانه های جیبی فاقد صفحه کلید که در امور تجاری مورد استفاده قرار می گیرند ( موسوم به Personal Digital Assistant) PDA) و انواع حافظه ها کاربرد فراوانی دارند. فلش ها با اتصال از طریق درگاه USB روشی سریع و آسان را به منظور افزایش فضای ذخیره سازی، در اختیار کاربران قرار می دهند و به دلیل برخورداری از ویژگی Plug &Play به سادگی و در هر زمان، می توان یک فلش دیسک را به درگاه USB متصل و یا از آن جدا نمود.
  • فرزاد هاتفی