دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

اقایان و نکاتی پیرامون بحث خوشتیپی

فرزاد هاتفی | پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۳ ب.ظ

http://gallery.avazak.ir/albums/userpics/10001/normal_Avazak_ir-Boy122.jpg

درواقع یقه اسکی هرگز از کمد های زمستانی خارج نشده اما امسال به یک استایل تبدیل شده است. کلید موفقیت این استایل لایه بندی کردن است، از روی یقه اسکی خود یک پیراهن یا یک ژاکت پوشیده و روی آن کت بپوشید.  شلوار چرم  این سبک شلوار نیازی به توضیح ندارد و امسال هم مثل همیشه از بهترین های زمستان است و در کار تمام طراحان استفاده شده است.  در هر دوره از مد افرادی وجود دارند که طرح های پر ریسک تر را انتخاب میکنند. پلنگی برای آقایان یکی از همین نمونه هاست. این طرح را می توانید در انواع سایه بندی های رنگ طوسی یا همان رنگ اصلی پلنگی استفاده کنید.  رنگ قهوهای پاپیون: انواع رنگ های قهوه ای از تیره تا روشن توصیه می شود و البته میتوانید آنها را با رنگ های کبود تلفیق کنید.  مخمل  به عنوان کت یا شلوار یا هر نوع لباس دیگر، مخمل دوباره وارد دنیای مد شده است. پارچه مخمل در کت و شلوار، لباس های معمولی و شلوارهای تک در مشهورترین برند ها استفاده است.

جین آبی تیره  شلوار جین آبی تیره یک از بهترین گزینه های غیر رسمی است و برای پاییز و زمستان از هر لباسی بهتر است زیرا با وجود باران و برف زمین گلی شده و این رنگ لکه را کم تر نشان می دهد. برای پاییز و زمستان قدهای روی قوزک انتخاب کنید که کاملاً خشک بمانند و البته کاملاً هم مد روز است. 

کراوات های ساده  کراوات های تک رنگ و ساده معمولاً رسمی تر از کراوات های طرح دار هستند. البته طرح های رسمی نیز وجود دارند که خود نیاز به دسته بندی جزئی تری دارند ولی به طور کلی برای داشتن یک استایل رسمی از کراوات های پترن دار خودداری کنید. برای حالت کمی مدرن تر می توانید کراوات های ساده خود را به رنگ های قرمز، سبز یا رنگ های براق انتخاب کنید. 

اگه یک جنتلمن هستین بعید میدونم که تا حالا یکی از این کفشارو نداشته باشین . خوب اگه تاحالا یکی از اینارو نداشتین ، میتونین از این پس به فکرشون باشین . انتخاب نوعش سلیقه ی شخصیه ولی یک کفش آکسفورد مردانه مسلما با لباس های زیادی به خوبی ست میشه .  بوت و کفش اسپرت مردانه  بوت سیاه مردانه ، خرید بوت سیاه مردانه ، بوت سیاه مردانه برای زمستان    

بوت ها و کفش های اسپرت مردانه رو میشه از کار گرفته تا حتی ملاقات و مهمانی ها پوشید ، اگه رنگشم که سیاه باشه میشه تو همه جا و با هر نوع لباسی پوشید و خیلی هم شیک به نظر رسید . اگه تاحالا زیاد به بوت و کفش اسپرت سیاه اهمیت نمیدادین ، بهتون پیشنهاد میکنم که نظرتونو عوض کنین . پوشیدن کفش‌های راحتی و کلاً داشتن تیپ‌های بدون جوراب یکی از مواردی است که در تابستان می‌توان به آن رسید؛ اما خب همه افراد با نپوشیدن جوراب راحت نیستند و دوست ندارند بدون جوراب باشند. راه‌حل برای این افراد استفاده از جوراب‌های مخفی است. جوراب‌های مخفی یا بدون ساق می‌توانند گزینه‌های خوبی برای دیده نشدن در تیپ‌های بدون جوراب باشند. درسته که تو فصل های گرم پوشیدن کفش های اسپرت سیاه یا پاپیون به نظر عاقلانه نباشه ولی کفش های ونز و کانورس میتونه نظر شما رو در این باره عوض کنه.بوت های بندی  بوت های بنددار که معمولاً به سبک بوت های اصلی تیم برلند هستند غیررسمی تلقی شده اما یکی از بهترین گزینه های پوشش غیررسمی هستند. این بوت ها معمولاً ضد آب بوده و برای زمان هایی طراحی شده اند که پا مدت زمان زیادی در کفش است. آنها انتخاب های مناسبی برای یک پیاده روی طولانی، خرید و ... هستند و با یک شلوارجین جذب عالی به نظر می رسند اما توجه داشته باشید که کاملاً غیررسمی هستند.

داشتن و پوشیدن یک کراوات می‌تواند در داشتن یک تیپ مردانه بسیار مؤثر واقع شود؛ اما توجه داشته باشید که با توجه به گرمای هوا ممکن است بسیاری از مردان با این موضوع مشکل داشته باشند، اما راه‌حل این کار نپوشیدن کراوات نیست، بلکه پوشیدن کراوات سبک و نازک است که باید انتخاب شود. بهتر است با توجه به تابستانی بودن و شاد بودن این فصل، از کراوات‌های شاد طرح‌دار یا رنگی ساده استفاده کنید که کمی از نظر روحی تحمل گرما را راحت‌تر کرده و زیباتر هم به نظر برسید.اگر خجالت کشیدن مردان در استفاده از کراوات‌های رنگی و دستمال جیبی گلدار را نادیده بگیریم، داشتن و استفاده از یک دستمال جیبی گلدار می‌تواند تیپ تابستانی شما را کامل‌تر هم بکند. یک دستمال جیبی سبک و نخی طرح‌دار می‌تواند در بعضی موارد برای اضافه کردن کمی رنگ و لعاب به تیپ مردان مورد استفاده قرار بگیرد.

  • فرزاد هاتفی