دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

دانلود برنامه و مقالات روز

دانلود انواع نرم افزار های روز دنیا

خانم ها در هنگام خرید کیف به چه نکاتی توجه می کنند

فرزاد هاتفی | يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸ ب.ظ


http://flashkhor.com/shop/wp-content/uploads/2014/01/hdgG_02071.jpg

خانم‌های بلند‌قد می‌توانند از انواع کیف‌ها استفاده کنند، اما اگر ریز اندام و قد کوتاه هستید بهتر است از کیف‌های کوچک‌تر و جمع و جورتر استفاده کنید.  کیف‌های پارچه‌ای بیشتر برای محیط‌های غیررسمی کاربرد دارد، اما اگر می‌خواهید برای شرکت درمهمانی‌های رسمی کیفی تهیه کنید بهترین گزینه می‌تواند یک کیف کوچک چرمی به رنگ مشکی یا قهوه‌ای باشد.  هماهنگی رنگ بین کیف و کفش می‌تواند تأثیر زیادی در شکل ظاهری شما داشته باشد. بهتر است این دو را از یک طرح و رنگ انتخاب کنید یا دست‌کم جنس آنها را با هم هماهنگ کنید.اگر رنگ کیف و کفش‌تان هماهنگی ندارد می‌توانید از بند کفش همرنگ کیفتان استفاده کنید یا از طرح‌های خلاقانه‌ای مانند این استفاده کنید.در صورتی که کیف و کفش شما رنگ متفاوتی دارد، برای مثال کفش صورتی و کیف کرم دارید، می‌توانید یک گل کوچک یا سنجاق تزئینی به رنگ کفش خود به کیف‌تان بیاویزید و به این ترتیب، در یک نگاه هماهنگی ایجاد کنید. خانم‌های مسن‌تر بهتر است از پوشیدن و به دست گرفتن کیف پول و کفش به رنگ‌های زننده و پرتلالو مانند قرمز، بنفش، زرد و سبز خودداری کرده و در مقابل با استفاده از رنگ‌های ملایمی مانند کرم، سبز سدری، قهوه‌ای و خاکستری،‌ متانت زنانه خود را به رخ بکشند.اگر شما لباس‌های چند رنگ یا لباسی با بافت‌های رنگی گوناگون می‌پوشید، باید یک کیف تک‌رنگ خنثی انتخاب کنید تا توجه دیگران به لباس شما جلب بشود.  قبل از خرید کیف، به تعداد جیب‌های آن دقت کنید. اگر همیشه وسایل زیادی را به همراه دارید، جیب‌ها برای شما کاربرد زیادی خواهد داشت. ممکن است شما جزو آن دسته از خانم‌هایی باشید که کیف شلوغی دارند و هر بار که به دنبال چیزی هستند آن را به سختی پیدا می‌کنند. برای حل این مشکل از کیف‌های کوچک‌تر داخل کیفتان استفاده کنید تا وسایلتان سامان داشته باشند.

در کمد هر خانمی باید یک‌کیف کوچک و ب برای شرکت در مهمانی‌ها وجود داشته باشد.  اگر در این مورد می‌خواهید از قانون روز پیروی کنید، باید نمونه‌ای بخرید که دسته کوچکی روی بدنه کیف است. این کیف‌ها به اندازه‌ای کوچک است  که داخل دست جای می‌گیرد، حالا این دستگیره تازه اضافه شده هم روی دست قرار می‌گیرد و ستی متفاوت برای خانم‌های باسلیقه فراهم می‌کند. استفاده از این مدل کیف در سایر فضاها غیر از مهمانی هم مرسوم شده است.

مدل دیگری از این کیف پول  ها که تاشو است زمانی که به اندازه کافی پول در کارت اعتباری نباشد سفت می شود به طوریکه صاحب کیف نمی تواند آن را باز کند و کارت خود را بیرون بیاورد. کیف پول بعدی هر چند دقیقه یکبار با لرزیدن به صاحب کیف یادآوری می کند که خرید نکند چون به اندازه کافی پول نداری.
ایده ایجاد این سه کیف پول از آنجا شکل گرفت که در قرن ۲۱ مردم در جامعه ای زندگی می کنند که پول نقد کمتری با خود حمل می کنند و با کارتهای اعتباری خرید می کنند. براساس گزارش دیلی میل، این کیف پولها را یک طراح مخترع به نام "جان کستنر” که در "مدیا لب” موسسه تکنولوژی ماساچوست (ام. آی. تی) کار می کند ابداع کرده است.

  • فرزاد هاتفی